En het valt me ook nog op dat de feed van de VOB, die ik dus in netvibes heb gezet, helemaal niet als zodanig herkenbaar is: er staat geen VOB boven, helemaal blanco..
IK REAGEER EVEN OP JOU VRAAG WELKE MUUR: ALS JE NAAR JE PERSOONLIJKE PAGINA VAN NETVIBES GAAT STAAT ER LINKS EEN MUUR WAAR JE OP KAN ''SCHRIJVEN' SNAPPIE?,HET IS AL LAAT IK GA NOG EVEN WAT DRINKEN , TOT MORGEN, BERNADET
en wederom ben ik erachter gekomen waarom de kopjes van mijn RSS-feeds in mijn netvibesoverzicht niet te lezen waren. Ik had de indeling van mijn pagina ingesteld op 4 kolommen naast elkaar. Meneer Netvibes propt de informatie in het kopje dan in elkaar, waardoor de titel van het kopje er niet op past!. Oplossing: beeldinstelling veranderen van 4 naar 2 kolommen, en voilá: alles is weer te lezen. Soms kan het toch zo simpel zijn!
2 opmerkingen:
IK REAGEER EVEN OP JOU VRAAG WELKE MUUR: ALS JE NAAR JE PERSOONLIJKE PAGINA VAN NETVIBES GAAT STAAT ER LINKS EEN MUUR WAAR JE OP KAN ''SCHRIJVEN' SNAPPIE?,HET IS AL LAAT IK GA NOG EVEN WAT DRINKEN , TOT MORGEN, BERNADET
en wederom ben ik erachter gekomen waarom de kopjes van mijn RSS-feeds in mijn netvibesoverzicht niet te lezen waren. Ik had de indeling van mijn pagina ingesteld op 4 kolommen naast elkaar. Meneer Netvibes propt de informatie in het kopje dan in elkaar, waardoor de titel van het kopje er niet op past!. Oplossing: beeldinstelling veranderen van 4 naar 2 kolommen, en voilá: alles is weer te lezen.
Soms kan het toch zo simpel zijn!
Een reactie posten