En ik had nog wel een link in mijn bericht gezet. En daar is niks van terug te zien! iets misgegaan.
Renate,Ik hoor jouw muziekje niet.had ik dat ergens aan moeten zetten?José
Heb je op de blog van Willem Jan gezien, daar staat een wereldkaartje op, waarmee je kunt uitrekenen welk percentage je je al van de wereld gezien hebt.Gaaf!
Een reactie posten
3 opmerkingen:
En ik had nog wel een link in mijn bericht gezet. En daar is niks van terug te zien! iets misgegaan.
Renate,
Ik hoor jouw muziekje niet.
had ik dat ergens aan moeten zetten?
José
Heb je op de blog van Willem Jan gezien, daar staat een wereldkaartje op, waarmee je kunt uitrekenen welk percentage je je al van de wereld gezien hebt.
Gaaf!
Een reactie posten