donderdag 16 april 2009

En hier ben ik geweest in de wereld.


Dit is ook een leuke gaget. zo kun je bijhouden waar je zoal geweest bent. Ook weer gemaakt met BigHugeLab:

3 opmerkingen:

Wiesland zei

En ik had nog wel een link in mijn bericht gezet. En daar is niks van terug te zien! iets misgegaan.

dommeldalbieblog zei

Renate,
Ik hoor jouw muziekje niet.
had ik dat ergens aan moeten zetten?
José

23Ans zei

Heb je op de blog van Willem Jan gezien, daar staat een wereldkaartje op, waarmee je kunt uitrekenen welk percentage je je al van de wereld gezien hebt.
Gaaf!