woensdag 15 april 2009

Lekker soepje!



Toch weer wat leuke dingen die we weer leren op het gebied van online fotobewerking!

5 opmerkingen:

Dingetje zei

Leuk he, foto's bewerken. Bijna jammer dat alle affiches met InDesign moeten. Of kun je daar ook allerlei grapjes mee uithalen? Ik ben me ook helemaal aan het uitleven. Kijk maar eens op mijn blog.

Annie Maessen zei

Vette soep Renate.
Wanneer wordt ie in de dommeldal kantine geserveerd?

Wiesland zei

hé die annie. ga nou es gewoon een buukske lezen of zo. in plaats van achter de peesee! ik zet em nu ook maar es uit. ik krijg 4kante ogen...

Annie Maessen zei

Renate. Ik vind het heerlijk om die blogs door te struinen en te zien hoe ( bijna) iedereen lekker bezig is. Jij vooral FREUBELAAR. Waar haalt die moeder van een stel kinderen en honden de tijd van daan?

Wiesland zei

gewoon ze al heel jong hun brood zelf laten smeren( zodra ze een mes in hun knuistjes kunnen houden) en nu doen ze mijn huishouden, terwijl ik lekker achter de pc zit :-)