zondag 3 mei 2009

kiekjes uit Normandië.








We hadden in Normandië ook wel een paar mooie zonnige dagen. Hier een paar kiekjes genomen in etretat. En hier zijn veel mensen geweest. kijk maar.

2 opmerkingen:

23Ans zei

Als je nou eens vakantie hield!!.
Nee hoor. Geweldig mooie plaatjes.
Zo blijf je wel echt connected! Als we iedereen nou z'n vakantie op flick'r laten zetten, dan hoeven we naderhand niet al die verhalen 100 keer te vertellen.

Dingetje zei

Ik was even vergeten hoe mooi Etretat is. Wat me vooral bijgebleven is, is dat we na 5 dagen regen, 's ochtends wakker werden omdat de luchtbedden dreven in de tent. Toen zijn we maar naar huis gegaan.