Als je nou eens vakantie hield!!. Nee hoor. Geweldig mooie plaatjes. Zo blijf je wel echt connected! Als we iedereen nou z'n vakantie op flick'r laten zetten, dan hoeven we naderhand niet al die verhalen 100 keer te vertellen.
Ik was even vergeten hoe mooi Etretat is. Wat me vooral bijgebleven is, is dat we na 5 dagen regen, 's ochtends wakker werden omdat de luchtbedden dreven in de tent. Toen zijn we maar naar huis gegaan.
2 opmerkingen:
Als je nou eens vakantie hield!!.
Nee hoor. Geweldig mooie plaatjes.
Zo blijf je wel echt connected! Als we iedereen nou z'n vakantie op flick'r laten zetten, dan hoeven we naderhand niet al die verhalen 100 keer te vertellen.
Ik was even vergeten hoe mooi Etretat is. Wat me vooral bijgebleven is, is dat we na 5 dagen regen, 's ochtends wakker werden omdat de luchtbedden dreven in de tent. Toen zijn we maar naar huis gegaan.
Een reactie posten