dinsdag 12 mei 2009


Op 1 mei jl. was Annelies 25 jaar bij de bieb. Ik heb de foto's geupload naar Picasaweb en de link met de diapresentatie hier neergezet. Maar wie heeft betere suggesties om iedereen binnen dommeldal te bereiken, zonder gebruik te maken van de e-mail? Ik zie door de bomen het bos niet meer in het woud van mogelijkheden binnen web 2.0.....
Ik zou zelf zeggen: een weblog van dommeldal, waar iedereen wat op kan zetten, of heb ik het dan eigenlijk over een WIKI...:-) ?????

1 opmerking:

Annie Maessen zei

Je kunt een vliegtuig over dommeldal laten vliegen met zo'n spandoek erachter:-).
Waarschijnlijk straks via Intranet mogelijkheden? Voorlopig voldoet dit prima. Je had ook rechtstreeks via de mail naar picasa kunnen linken maar ik snap dat je iedereen even via je weblog wil leiden (promoten).