zondag 7 juni 2009
# ding 16 Youtube
Dit fimpje heb ik vrij snel gevonden via Google toen ik zocht op Tag:'' bieb'. Erg leuk, zo'n filmpje, maar je fimt toch ook altijd klanten. En ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen het prettig vindt om mijn zijn/haar gezicht op Youtube te staan.
Dus dat is wel iets om over na te denken. Wel lijkt het me erg handig om instructiefilmpjes te maken over bijvoorbeeld de zelfbediening. Ook is dit goed in te zetten om informatie/wervingsfilmpjes te maken over bijvoorbeeld de boek-aan-huisdienst of andere diensten van de bieb.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Je kunt ook filmen als de bieb dicht is.
dat is dan ook weer zo :-)
Een reactie posten