maandag 23 maart 2009

#2 weblog aanmaken, inrichten en bericht plaatsten


Nou, ik geloof dat dát wel gelukt is, een weblog aanmaken. Keileuk! Nu krijg ik het nog drukker, want deze weblog wil ik natuurlijk ook bij gaan houden, naast mijn hyvespagina, website, videosite en mijn andere digitale hobby's.

Maar het is ook allemaal even leuk, en ik zie ook zeker de meerwaarde voor dommeldal!

Ik hoop dat iedereen er even enthousiast over wordt, dan kunnen we flink aan de (digitale) weg gaan timmeren!

3 opmerkingen:

janweetervan? zei

ism wiesland een hond?

Wiesland zei

Nee, janweetervan, Wiesland is GEEN hond. het is een schuilnaam. en wat het betekent zeg ik niet, want ik wil nog wel IETS geheim houden! Ik zie het al: Jan weet er nog niet van.

Annie Maessen zei

Pas op: ik volg je al op Hyves, op de dommeldalwebsite en nu ook nog op je blog. Big Sister is watching you!!!!! :)