maandag 23 maart 2009

Beschuit met muisjes

Vandaag trakteer ik op beschuit met muisjes: de weblog Wiesland de hondenliefhebster is geboren. Een leerzaam medium, waarmee we weer veul meer te weten komen over de spannende mogelijkheden van het WEB.
Ook kunnen mijn collega's me eens een beetje op een andere manier leren kennen, al weten de meesten al dat ik een hondengek ben. Anyway, ik vind dit een leuke cursus, en hoop er veel uit op te pikken.
Ik ben ook nog op een andere manier actief op het web: ik heb een website gemaakt over... hoe kan het ook anders, de HOND. Voor de liefhebbers: http://everyoneweb.com/labradorxena
groetjes voor vandaag.
Wiesland.

7 opmerkingen:

dommeldalbieblog zei

Eerste reactie!
Van José

Vanhetconcertdeslevenskrijgtniemandeenprogram zei

M'n verwachtingen zijn hooggespannen!

23Ans zei

Ha Wies..,
Dat is wel heel professioneel zeg, daar kan ik als coach toch nooit tegenop!!
Hoe moet dat nou met mijn frustratie?
Ziet er wel echt gelikt uit. Je blog voor de labrador trouwens ook.! Nu gauw eens denken of ik je ergens anders dan maar de loef mee af kan steken. Misschien een blog over schaapjes.....

Wiesland zei

@ 23Ans. De blog over de labrador is dus geen blog.... maar een website. Kom ik meteen op de vraag: jij zei ergens op jouw blog dat je veel gebruik van blogs maakt voor bijvoorbeeld informatie over plantjes. Maar hoe zoek je dan specifiek naar blogs over plantjes? Of zoek je gewoon op plantjes en kom je dan op zowel websites als blogs terecht? Ben nog even aan het bekijken wat nu precies de verschillen zijn tussen een blog en een website.. Volgens mij alleen het feit dat je op een blog een dagboek bijhoudt en op een website niet.

guusje23 zei

Ben thuis wat blogs van collega's aan het bekijken en kwam ook bij die van jou terecht. Heb de site van Xena bekeken, erg goed. Mooie hond.
Knap dat je een hond in huis neemt die al een verleden heeft. Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan(waren wel wat ouder) maar die honden zijn dan al zo gevorm dat ik het erg lastig vond om daar mee om te gaan.

Veel plezier met je jachttrainingen, ik houd het bij lekkere wandelingen met af en toe een stok of bal gooien.

23Ans zei

Ha Wiesje,
Ik zoek inderdaad gewoon op "plantjes" en kom dan vaak op een blog uit.
Je kunt echter ook specifiek naar blogs op zoek gaan:
Op de startpagina van Google heb je een tabje "meer" naast afbeeldingen, video e.d..
Daaronder zit een menuetje en kunje zoeken op blogs.
Gaaf he!

23Ans zei

Zag ook ergens je reactie over de tijd van je reactie aan Rita.
Misschien staat bij Rita de tijd niet goed ingesteld?