Vandaag trakteer ik op beschuit met muisjes: de weblog Wiesland de hondenliefhebster is geboren. Een leerzaam medium, waarmee we weer veul meer te weten komen over de spannende mogelijkheden van het WEB.
Ook kunnen mijn collega's me eens een beetje op een andere manier leren kennen, al weten de meesten al dat ik een hondengek ben. Anyway, ik vind dit een leuke cursus, en hoop er veel uit op te pikken.
Ik ben ook nog op een andere manier actief op het web: ik heb een website gemaakt over... hoe kan het ook anders, de HOND. Voor de liefhebbers: http://everyoneweb.com/labradorxena
groetjes voor vandaag.
Wiesland.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
7 opmerkingen:
Eerste reactie!
Van José
M'n verwachtingen zijn hooggespannen!
Ha Wies..,
Dat is wel heel professioneel zeg, daar kan ik als coach toch nooit tegenop!!
Hoe moet dat nou met mijn frustratie?
Ziet er wel echt gelikt uit. Je blog voor de labrador trouwens ook.! Nu gauw eens denken of ik je ergens anders dan maar de loef mee af kan steken. Misschien een blog over schaapjes.....
@ 23Ans. De blog over de labrador is dus geen blog.... maar een website. Kom ik meteen op de vraag: jij zei ergens op jouw blog dat je veel gebruik van blogs maakt voor bijvoorbeeld informatie over plantjes. Maar hoe zoek je dan specifiek naar blogs over plantjes? Of zoek je gewoon op plantjes en kom je dan op zowel websites als blogs terecht? Ben nog even aan het bekijken wat nu precies de verschillen zijn tussen een blog en een website.. Volgens mij alleen het feit dat je op een blog een dagboek bijhoudt en op een website niet.
Ben thuis wat blogs van collega's aan het bekijken en kwam ook bij die van jou terecht. Heb de site van Xena bekeken, erg goed. Mooie hond.
Knap dat je een hond in huis neemt die al een verleden heeft. Heb ik in het verleden ook wel eens gedaan(waren wel wat ouder) maar die honden zijn dan al zo gevorm dat ik het erg lastig vond om daar mee om te gaan.
Veel plezier met je jachttrainingen, ik houd het bij lekkere wandelingen met af en toe een stok of bal gooien.
Ha Wiesje,
Ik zoek inderdaad gewoon op "plantjes" en kom dan vaak op een blog uit.
Je kunt echter ook specifiek naar blogs op zoek gaan:
Op de startpagina van Google heb je een tabje "meer" naast afbeeldingen, video e.d..
Daaronder zit een menuetje en kunje zoeken op blogs.
Gaaf he!
Zag ook ergens je reactie over de tijd van je reactie aan Rita.
Misschien staat bij Rita de tijd niet goed ingesteld?
Een reactie posten