
Dit is het niet voor mij. Ik vind het de zoveelste mogelijkheid om weer iets te catalogiseren. Dat doen we in de bieb al genoeg. Ik ben zelf iemand die zelden een boek koopt. Alleen boeken die als naslagwerk kunnen dienen en kookboeken staan bij mij in de kast. Naast de verzamaling boeken die mijn man wel koopt. Die wil ze juist weer wel hebben... Ik lees een boek uit de bieb, en dat is het dan. Ik hoef ze niet te bewaren en niet op een website als LibraryThing te zetten. Maar ik denk dat het voor bibliotheken een mooie aanvulling kan zijn. Al heb ik wel het idee dat er veel vergelijkbare dingen op het internet te vinden zijn. Zoals Romanadvies bijvoorbeeld. Of Bol.com, waar ook recenties te lezen zijn. Ik vind dit tot nu toe het minst interessantste DING. Maarja, ik ben dan ook geen biebmiep, ik ben een tiepmiep....:-)
1 opmerking:
He typemiep, hier een biebmiep. Na ja ook geen hele echte. Ook voor mij niet zo interessant. En ik ben het met je eens dat er op dit vlak inderdaad veel mogelijkheden zijn.
Een reactie posten