
Ik loop een beetje achter met mijn dingetjes. niet zo fraai nee. Maar vandaag ga ik een inhaalslag maken. Nu eerst naar de jachttraining, en dan gaan we weer aan de blog. De buitentemperatuur werkt gelukkig ook mee. Toch maar een laptop aanschaffen denk ik. Dan kan ik lekker in de tuin bloggen!!
tot later!
1 opmerking:
Had je gemist Renate. Je weet ik ben een fervent lezer van jouw blog. Ben benieuwd wat er allemaal aankomt.In afwachting van.....
Hoogachtend Annie
Een reactie posten